Fietsclub weer van start

Elke vierde donderdag van de maand

Juli 2021 – Na anderhalf jaar niet met de fietsclub van de Bewonersvereniging Ruitersbos op stap te zijn geweest, is het eindelijk weer zover dat we er op uit kunnen. Regelmatig heb ik al verzoeken gehad, maar in een groep fietsen met afstand is erg lastig. Bovendien waren de cafés nog niet open voor onze koffiestops.

Op donderdag 26 augustus 2021 gaan wij de mooie en verrassende omgeving van Breda weer verkennen. Ieder jaargetijde geeft ook een andere kleuren en beelden. Bovendien komen wij dikwijls langs historische plaatsen waar zo mogelijk de achtergronden van verteld worden.

Iedere fietsliefhebber is welkom, ook als je geen e-bike hebt. De gemiddelde snelheid is 17 km per uur en wordt indien nodig aangepast. De totale afstand die wij rijden is ongeveer 30 km. Tweemaal per jaar, in mei en augustus is er een dagtocht van 60 km met koffiestops en lunch.

Wij fietsen éénmaal per maand, op de vierde donderdag.
De starttijd is altijd 10 uur.
We vertrekken van Grieglaan 8.
Aanmelden is niet nodig.
Informatie bij Nel de Lint, tel. 06-38493538