Karen Severijnen – voorzitter

Hans de Jongh

Henk ten Cate

Karen Severijnen

Karen woont met haar echtgenoot Aat van der Horst sinds 2015 in de Sibeliuslaan. Zij heeft een achtergrond in de communicatie en werkt bij het team Werkgevers van het werk- en ontwikkelbedrijf van de gemeente ‘s-Hertogenbosch. De twee kinderen zijn inmiddels de deur uit.  Tijdens 17 jaar als expat in Kuala Lumpur (Maleisië) heeft Karen uiteenlopende werkzaamheden uitgevoerd, zoals organisatie van evenementen, World Press Photo tentoonstellingen voor de Nederlandse Ambassade, Nederlandse les aan anderstaligen en bestuurswerk. Daarnaast ontwikkelde zij zich als beeldend kunstenaar.

Berend Jan Palamba

Berend Jan werkt als sales & marketingmanager bij CLB, een bedrijf in de zorgsector waar innovatie en praktijkgerichte oplossingen voor de cliënt, patiënt of bewoner centraal staan. Berend Jan woont met Annet en dochter Lauren in de Ruitersboslaan.

Karel Kerremans

Karel woont met zijn vrouw Marry sinds november 2021 in de Grieglaan. De kinderen zijn al een aantal jaren uitgevlogen. Na een studie HTS Werktuigbouwkunde in Breda en Bedrijfseconomie(p) in Rotterdam is hij als logistiek consultant begonnen bij Van Nelle in Rotterdam, gevolgd door diverse marketingfuncties bij IBM in Amsterdam. Medio 1994 heeft hij een belang verworven in een IT-bedrijf (Serac, nu Aiden) in Utrecht wat zich voornamelijk richt op het leveren van SAP-oplossingen in de Cloud aan grotere bedrijven. Karel heeft daar tot zijn pensionering in 2018 de functie van DGA bekleed, waarna zijn zoon het bedrijf heeft overgenomen.

Ettien Boerstra

Ettien woont sinds 2018 naar volle tevredenheid in de Montenslaan. Ze heeft als zelfstandig apotheker gewerkt in Den Haag en in Roosendaal. Nu ze gestopt is met werken, draagt ze graag haar steentje bij aan de werkzaamheden van de Bewonersvereniging.

Patrick van der Hoeven

Patrick woont met zijn echtgenote Angela en drie kinderen sinds 2018 in de Mozartlaan. Daaraan voorafgaand heeft hij 14 jaar in de Beethovenlaan gewoond, dus kent hij de buurt goed. In het dagelijks leven is Patrick directeur van de Stichting VVRV: vakkennis en examinering van veiligheidsfuncties in het spoorvervoer. In de periode daaraan voorafgaand heeft Patrick in diverse directie-, management- en staffuncties bij N.V. Nederlandse Spoorwegen gewerkt.